Hlavní přednáška prof. Dylana Wiliama

Formativní hodnocení a montessori vzdělávání

Hlavní místnost dopoledne

O projektu "Klíče k úspěšnému učení"

Formativně bez známek i se známkami

Dopolední workshopy

Vývoj mozku, podpora učení a montessori

Vybrané techniky formativního hodnocení

Jak se zabydlet v onlinu?

Buďme nejlepšími učiteli všech svých žáků

Komunita jako neviditelný spojenec školních inovátorů

S hodnocením nebo raději
bez hodnocení?

Panelová diskuze s adolescenty z Montessori Mozaika

Odpolední workshopy

Systém pozorování
v montessori školách

Vytváření udržitelné kultury vzdělávání ve vaší škole

Příležitosti a rizika slovního hodnocení v praxi

Poskytování efektivní a objektivní zpětné vazby

Hodnocení na autonomní střední škole: pokusy, omyly, jistoty

Tematický předvečer (nejen) pro rodiče

Co chci pro své dítě?

Co všechno jako rodič očekávám od vysněné školy?

Jak poznám dobrou ZŠ?

Jak poznám, že vybraná škola přináší to, co hledám pro své dítě? 

Mé dítě si uklízí pokoj!

... protože jsem pochopil, jak jeho škola používá formativní hodnocení

Tematický předvečer (nejen) pro vedení škol

Co pohání dospívající do učení a do práce?

Motivace a formulace cílů učení pro sedmáky, osmáky a deváťáky

Kultura společného učení

Proces zavádění formativního učení ve škole tak, aby opravdu fungovalo

Tematický předvečer (nejen) pro vedení škol

Táňa Kadlecová

Co pohání dospívající do učení a do práce?

Motivace a formulace cílů učení pro sedmáky, osmáky a deváťáky

Leona Mechúrová

Kultura společného učení ve školách

Proces zavádění formativního hodnocení ve škole tak, aby opravdu fungovalo